Pages - Menu

poniedziałek, 8 lipca 2013

Propozycja dla Mam!!

Hallooo!!Czy są tam jakieś mamy?? 
Czy Wasze życie to tylko obiadki, kupki i sprzątanie. Przerwa proszę!! Na pewno całe godziny spędzacie w parkach, na placach zabaw i podwórkach pilnując swoich pociech, a znam jedną Panią, która doradzi jak sprawić aby te godziny były także ciekawe dla Was!! Zapraszam na bloga dla Mam i nie tylko. Kasia, doradzi Wam po jaką lekturę sięgnąć w czasie kiedy wasze bobaski siedzą w piaskownicy gotując zupę z liści i patyczków. 

http://wozkoweczytaja.blogspot.com/ 

3 komentarze:

  1. Jassssnnneeeee. Też jesteś mamą? bo chyba nie bardzo ;) albo należysz do tych szczęściar które mają bardziej porcelanowe laleczki niż "prawdziwe dziecko". Od czasu gdy mój bobasek zaczął oblegać piaskownicę właśnie skończyła się jakakolwiek szansa na robienie czegokolwiek poza notorycznym wgapianiem się w nią ;) Wystarczy mrugnąć a postomkini jest już 20 metrów dalej goniąc uciekającą w panice biedronkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mamą jeszcze nie jestem. Jednak jako,że mam duzy plac zabaw pod domem i często widzę czytających rodziców to polecam bloga.

    OdpowiedzUsuń